۲ پاسخ

ی عروسک لاما داره و تشک بازی و رورئک با همونا بازی میکنه از صبح بیدار میشه

منم همینم ولی دیروز یه بادکنک گرفتم ،رفتم نشستم جلوش بادکنک براش انداختم اونم از دستش که رها میشد میخندید.یا دالی بازی

سوال های مرتبط