خانما غذای تند اشکال نداره ت بارداری؟؟

۵ پاسخ

یکبار اشکالی نداره. ولی ادویه زیاد کبد رو گرم میکنه و میگن ممکنه روی زردی بچه تاثیر بزاره.‌ممکنه.
و غذای تند رنگ پوست رو تیره میکنه البته نه با یکبار
همچنین برای معده هم تو این دوران خوب نیست

من شنیدم لک میاره رو بدن بچه

اره دوس نداره نخورین

من زیاد میخورم خیلی دوس دارم ولی میگن بچه غذای تند دوس نداره

بهتره نخوری

سوال های مرتبط

مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان همتا مامان همتا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 🩷ملورین مامان 🩷ملورین ۱۰ ماهگی