بستگی به وزن نینی داره
من واسه بیمارستان نیوبورن گرفتم
سایز صفر هم داشت که برای نوزادای ۲کیلو به پایین بود
سایز صفر تا سه ماه بخر
من مشورت کردم گفتن سعی کن سایز ۰ بلیز دکمه دار و شلوار بیشتر بگیری ، بچه ریزه سرهمی سخت تره تنش کردن
من همشو بدون جوراب گرفته بودم برا دخترم تجربه من ۰ تا ۳. با اینکه بچه من خیلی ریز بود ولی فقط ۲ماه جواب داد
ولی لباساش تا ۳.۴ماه تنش شد
من از مامان ها پرسیدم گفتن بدون جوراب مناسبه
یه مدل هست روش زده 0تا 3 اونا را بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.