۶ پاسخ

من پودر موبر زرنیخ دار استفاده میکنم
اوایل بعد زایمان یکم صبر کردم بعد یک بار تا جای بخیه جوش بخوره ژیلت زدم الان دوباره پودر میزنم

مگه با چی شیو میکنی؟

بعد زایمان لیزر الان از پودر دپی استفاده میکنم

من طبیعی زایمان کردم میترسسم

ماهی ی بار اپیلاسیون میرم خیلی راضیم

بعد زایمان لیزر ادامه میدم الآنم پودر

سوال های مرتبط