من پودر موبر زرنیخ دار استفاده میکنم
اوایل بعد زایمان یکم صبر کردم بعد یک بار تا جای بخیه جوش بخوره ژیلت زدم الان دوباره پودر میزنم
مگه با چی شیو میکنی؟
بعد زایمان لیزر الان از پودر دپی استفاده میکنم
من طبیعی زایمان کردم میترسسم
ماهی ی بار اپیلاسیون میرم خیلی راضیم
بعد زایمان لیزر ادامه میدم الآنم پودر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.