۴ پاسخ

گلم من قبل از اینکه بخیه هامو بکشم شیو کردم بعد رفتم با اینه میتونی ببینی

با حس لامصبه 🤌😁

من که روز نهم شیوه کردم ولی قسمت بخیم رو ترسیدم گزاشتم موند یکم 🤦‍♀️ولی نمیدونم کاره اشتباهی کردم یا نه

سوال منم هست

سوال های مرتبط