میگم ک بعد از کشیدن بخیه میشه شیو کرد؟

۳ پاسخ

من برای سزارين از دکترم پرسیدم گفت محدوده بخیه رو نزن تا ۲ماه/ بقیه اش رو دیگه بعد از کشیدن بخیه آزادی

خیلی حس بدی بود برای من.
چون بی حس هست اون نقطه یجوری بود برام

منکه قبل کشیدنش شیو کردم رفتم

سوال های مرتبط

مامان دایان مامان دایان روزهای ابتدایی تولد