۳ پاسخ

شاید به معدش سازگار نیست تازه دوماهه غدا خور شده سوپای سبک براش درس کن

خب رفلاکس داره

دکتر بردی؟؟چی گفته

سوال های مرتبط

مامان یاسمین ❤️نازنین مامان یاسمین ❤️نازنین ۱۶ ماهگی