مامانا فاموتیدین پپسومید یخچالیه؟

۲ پاسخ

بله بعد درست شدن باید تو یخچال باشه زیر ۳۰‌درجه

رو خودش مینویسه اگ یخچالی باشه

سوال های مرتبط

مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی