۳ پاسخ

۲سیسی،بله یخچالیه

بله چون ۷ میلی گرم آهن داره
و اینکه یحچالیه

سلام عزیزم اره اینا اهنشون کم هست بخاطر همین دو سی سی بدی بهتره

سوال های مرتبط

مامان شازده ها🩵🩵 مامان شازده ها🩵🩵 ۲ سالگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۱ سالگی