خیلییییی ب سختی.من بیومیل میدم واصلا داروخونه ها نمیدن ینی دارن خودشون برا اشناهاشون میزارن کنار منم مجبوری از بازار ازاد میگیرم
نه به اشنا میسپاریم داروخانه برامون کنار میزاره
اره جای ماکه هرمارکی بخوام دارن
نه من که خیلی اذیت میشم سر پسدا کردن شیرخشک ، ببلاک کامفورت فقط میسازه به دخترم ، بقیه براش سنگینه ، حتی یه هفته پیدا نشد مجبور شدم اپتامیل بدم میخورد ولی انقد دل درد میگرفت فقط صب تا شب گریه میکرد ، الان ولی خداروشکر پیدا کردم
اره همه جا هست اصن نمیگردیم خصوصا ک من اپتامیل میدم و میگن نیس اما من ک هرجا میرم هس
اره خوبه
نان میخوره
اره اینجا هست اپتامیل
تهران که خیلی راحت پیدا میشه
اره همه جا هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.