ولی دخترم با هر مدل مویی قشنگه🥰😁

تصویر
۳۰ پاسخ

با کمال احترام چرا جلو سر بچه را خراب کردید این چه مدل چتری اخه زیبایی بچه حیف شد ک

خدا حفظش کنه عزیزم چون ماشاالله چهرش قشنگه خوب دیده میشه وگرنه موهای بچه رو خراب کردی که شبیه موهای ایناروس تو یوسف پیامبر کردی🤣

بخدا ک من فقط زیبایی به چشمم اومد، اصلا متوجه ی چتری نشدم تایپیکا رو خوندم متوجه شدم، ماشالله بهش 😍

آره ماشاالله 😍♥️

منم تو یه سالگی همچین کاری کردم
عیبی نداره خیلی هم خوسگله. زود رشد میکنه موهاش عزیزم

توو علم روانشناسی میگن بهتره بذارین بچه ها با نتیجه عملشون مواجه بشن تا تکرارش نکنن
البته به این معنی نیست که بهش بازخورد منفی بدیم منظور اینه بازدارندگی این روش بیشتره
و در کل بچه ها در هر حالتی فرشته زیبا و معصوم و دوس داشتنین🥰😘

کار همیشه دخترم رفتی بیرون با چلگیس ببندشون روشونذبا پاپیون چیزی بپوشون

هر جور باشه قشنگه قربونش 😘😘😘😘

اون که صد در صد 😍❤️
ولی شما دیگه دست به قیچی نزن 😂

تل بزن

فکر کنم تموم دختربچه‌ها یه خاطره‌ی شبیه این تو زندگیشون دارن😂♥️

بچه رو شبیه ایناروس کردی

اشکال نداره دو ماه دیگه قشنگ عروسکی میشه

ماشاالله بهشون بجه ها فضول هستن،چ لباس قشنگی تنش هس

چرا تاپیکات برام نمیاد واییی چقد خندیدم ب تاپیک قابلیت
ولی نگران نباش زود زود رشد میکنع

دخترا کلا عروسکن از خوشگلی

برو بابا ظالم

واقعا😘😘😘😘

به نظرم همه ب موهارو جمع کن خرگوشی ببند😅

عزیزم شما که معلم زبان هستید تا الان برای آموزش زبان میرال کوچولو چه اقداماتی کردید؟

ای وروجک
زود رشد میکنه عزیزم خودش که انگار خیلی راضیه😂😂

بعدعروسی هم رفتی باهاش😄

منم دقیقا یه اینطور چیزی بچه بودم آرایشگر به سرم آورد دو تا بودن یکی قیچی میزد کج می شد اون یکی میخواست درستش کنه گج تر می شد🙂😂اومدم خونه همینطوری شده بودم

میرال ❌ ایناروس✔️

خدا خیرت بده با تاپیک قبلی خیلی خندیدم🤣🤣🤣🤣🤣

عب نداره خاطره میشه 🤣🤣🤣سیچ کات

باشه بخودت روحیه بده با گندی که زدی😬 موی به اون خوشگلی چیکار کردی🤭

خودش زده؟🥲

ای خداااا🎀😍
اسپندش کن حتمی🎀🥲🧿

واااای هودت کوتاه کردی چتریشو 🫣

سوال های مرتبط

مامان ماهلین 🥰👶🏻 مامان ماهلین 🥰👶🏻 ۲ سالگی
مامان نیلا🍒 مامان نیلا🍒 ۲ سالگی