۴ پاسخ

الان من میتونم استفاده کنم دیگه کلافه شدم از درد

به چه دردی میخوره؟؟

اره داروخونه ازاد داره
من ۱۵ تا گرفتم شد ۱۴۰ تومن فک کنم

اره ازاده
۳۰ تایی قوطی من سوال کردم ۴۶۰ تومن
ولی خشابی خریدم ۳۰ تا ۱۹۰ تومن از داروخانه هلال احمر

سوال های مرتبط

مامان فَـرسام🥹🎀 مامان فَـرسام🥹🎀 روزهای ابتدایی تولد