سونو من 1700 شد ازمایشی 2700 اول سونو میدی با جوابش میری ازمایشگاه
سونو من ۲ تومن شد غربالگری ۱۷۰۰
اول میری سونو تا قبل ۲۴ ساعت هم آزمایش
من امروز سونو دادم تامین هست بیمم شد ۱۴۰۰
آزمایش هنوز ندادم
هردو باهم ۴۵۶۰
سونو 4 تومن
ازمایش 2 تومن شد
من سنوم شد ۲۷۰۰
ازمایش ۱۷۰۰
هردو هم ازاد
من دیشب آزمایشم یک میلیون شیصد شد سونومم سه میلیون نوصد پنجاه
سونو حدودا ۳ تومان
دکتر من گفت همه ولی طبیعی آزمایش لازم نیست
ولی اکثرا آزمایش میدن
بله. دوم اردیبهشت ۳۸۶۰برداشت کلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.