۴ پاسخ

قطعا بیمارستان هدایت

من دکترم گفت دولتی برو یاس..من دوقلو باردارم گفت خودم تو خصوصی هستم ولی اگه زودتر از موعدش به دنیا اومد حتما برو یاس

میگن هدایت خیلی خوبه از همه لحاظ انشالله من میرم هدایت

الان یک ساعته دارم درباره این دوتا تحقیق میکنم نظرات متفاوته به نتیجه نرسیدم
فردا بیمارستان میلادو پیگیر میشم ببینم هزینه‌ش چقدره

سوال های مرتبط

مامان آریا جون مامان آریا جون ۱۰ ماهگی