۶ پاسخ

اگه سزارین اجباری هستین که همون لحظه اورژانسی عمل میکنن
باز سزارین اختیاری باشین به دکترت اطلاع بده قبل رفتن به بیمارستان که باهاتون هماهنگ بشه بیاد بیمارستان عملت کنه
چون بازم دکترای بیمارستان خودشون عمل میکنن

اینجوری ک عالیه اورژانسی هستین هزینه بسیار کم زایمان میکنی

بازم سزارین میشی عزیزم

اورژانسی عمل میکنن

همون لحضه باید مراجعه کنین بیمارستانی ک دکترتون هس

منم تو همین فکر بودم؟

سوال های مرتبط