۶ پاسخ

کم‌کاری داری عزیزم

برا من ۴ دارو میخورم هرروز چطور ۶ حتما ببر نشون دکتر بده

نه کم کاری داری

نه نرماش زیر۳باید باشه

نهه نرمال نیست باید کمتر. باشع مثلا ۱ اینا
تیروییدت کم کار

فکر کنم یکم کم کار باشه

سوال های مرتبط

مامان سید ایلیا مامان سید ایلیا ۳ سالگی
مامان آنیا کوچولو👼🏻 مامان آنیا کوچولو👼🏻 ۲ سالگی