خانما کسی بچه اش بریچ بوده که سزارین کنه ؟
عملش سخت بود؟

۳ پاسخ

هر کسی طبیعی زایمان کرده فکر میکنه سزارین خوبه ولی نمیدونن ۲۰سانت از بدنت رو ببرن دقیقا جایی که نتونی راه بری ،وقتی میخوای راه بری حس میکنی الان که شکمت باز بشه از شدت درد یعنی چی
حس اولین راه رفتن با شکم پاره حس کشیدن سوند
هر زایمانی سختی های خودش رو داره همه با علم به سختی هاش مادر بودن رو انتخاب میکنند.

منم دخترم بریچ بود
دستت میبره درد میگیره اینکه عمله دیگه تا چند روز ی خورده سخته

اره من بچه اولم بریچ بو
عمل ک خب درد و داره ولی چند روز بیشتر نیست

سوال های مرتبط

مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری