۲ پاسخ

من دو هفته دیگه قراره برم ای کاش بگیره از اینهمه استرس بیام بیرون

عزیزم من روز بعد از iui سرما خوردم شدید انتی بیوتیک میخوردم دوز بالا تا هفت روز بعدشم تا دلت بخواد دمنوش گیاهی خوردم فقط سنگینی بلند نکردم دیگه خونه تکونی کردم تا یک هفته سوپ میخوردم کمرمو با پاهام گرم گرفتم رابطه هم داشتم اینا همه باعث شد من بیخیالش بشم کلا یک دفعه روز ۱۲یا ۱۳یادم آمد بیبی چک زدم دیدم مثبته همش فکر میکردم تاثیر انتی بیوتیک دیدم نه آزمایش دادم گفت مثبته

سوال های مرتبط