خانوما برای عکس رنگی رحم همراه نیازه؟

۱۴ پاسخ

منم تنها رفتم اصلا نمیدونستم چیه!خودم با ماشین رفتم و بدون بی هوشی و بی حسی بود،کسی که برام انجام داد گفت خیلی خووب همکاری کردی،فقط قبل انجام بهم شیاف دیکلوفناک دادن‌که احتمالا اون باعث شد درد چندانی حس نکنم

اره فدات ب من گفان اازامی هم هس

من بدون بیحسی انجام دادم😔کسی نگفته بود جاهای دیگه با بیحسی و بیهوشی انجام میدن

اره حتما بعدش برای از روی تخت بلند شدن نیاز به کمک داری

من با بی حسی بودم گفتم همراه ندارم گفتن مشکلی نیست کار خاصی هم نبود که همراه نیاز داشته باشه خودم کارام رو انجام دادم رفتم عکس رنگی که انجام دادم بعد عکس رنگی هم کلی پیاده روی کردم😂

چخبره مثلاً همراه میخواد چکار کنه یه لحظه داخل میخوای درد بکشی بعد هیچی نمیشه که همراه بخواد من با همسرم رفتم ولی همسرم چیزی نکرد

من تنها رفتم

من هفته دیگه میخام انجام بدم بیهوشی گفت یا دوتا خانم همرات باشن یا یه مرد

آره حتما یه همراه داشته باش
همسرت که باشه بهتره

اره نیاز

من تنها رفتم 🥲

اره نیاز ممکنه حالت یکم بد بشه بعدش ولی من عادی بودم ولی درد تو وجودم بود🤦‍♀️😂مامانم بام بود از وقتی پامو گذاشتم تو گریه گریه گریه اصلا ساکت نشدم از استرس گریه میکردم بعد کم‌کم ک دیدم چیز خاصی نیس کم‌کم اروم شدم ولی تا اخرش گریه میکردم دکتر بم‌میخندید🤦‍♀️😂همش ۵ ۷ دقیقه بود و تمام

اره من همراه بردم واقعا نیاز بود

اره به من گفتن میخواد

سوال های مرتبط

مامان جیگر🧸 مامان جیگر🧸 هفته پانزدهم بارداری