تبریزی های عزیز بیمارستان امام سجاد چطوره؟

۵ پاسخ

من دماغمو اونجا عمل کردم چند سال پیش خوب نبود رسیدگی کم ،پرسنل باهامون خوب نبودن، سرم بلد نبودن بزنن همه جام خونی شده بود

دکترت چیه برا من دکتر ویدا زارع تو بیمارستان امام سجاد عمل میکنه

بالدزم دیردی قشنگه رسیدگیش خوبه من ازشهریار راضیم

میگفت تمیز بود و خوش اخلاق

دوستم خیلی راضی بود

سوال های مرتبط

مامان جونبولی مامان جونبولی هفته بیست‌وششم بارداری