سلام خانما
ذخیره اهن م روی ۱۴هس
خوبه یا کمه؟

۴ پاسخ

واقعا؟
چقدر همتون کم هستین
من قبل اینکه یک ماه خونریزی کنم ۹۶ بود بعد یک ماه ک خونریزیم قطع شد ۷۶ شده بودم
دکتر میگفت بالای ۲۰ کم خونی حساب نمیاد حالا برای منو میگفت عالیه با وجود یک ماه خونریزی

کی گفته باید 30 باشه. اخرش 16 هست. منم یه هفته پیش چکاپ دادم برامن 13 هست.

کمه منم ۱۵هستم و باید دارو بخوریم برسونیم بالای ۳۰

عددذخيره اهن بايدبالاي٣٠ باشه ياحداقل٣٠
براي من٦
و٧سال پيش١ بود😂

سوال های مرتبط

مامان مهدیار❤ مامان مهدیار❤ ۳ سالگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۴ سالگی
مامان ایلیاوتوت‌فرنگی مامان ایلیاوتوت‌فرنگی ۴ سالگی