کسی هست تیرویید داشته باشه کم کار؟ایا روبچه اثرمنفی داره؟

۸ پاسخ

من قبلا تیروئیدم خوب بود الان کم کار شده خیلی نگرانم

100درصد

آره من دوسال پیش تیروییدمودرآوردم الان دوسال قرص میخورم الان خداراشکرقرص میخورم زیرنظردکترتیروییدم نرماله وبرای بچه مشکلی نداشته

اگه تحت نظر باشی هیچی نمیشه،من از قبل بارداری کم کاری دارم وقتی باردار شدم یدفعه رفت بالا هنوزم که هنوزه کامل تنظیم نشده ولی هرماه میرم پیش دکتر آزمایش میدم و دوز دارو مو تغییر میدن تا به نقطه مورد نظر برسم

من دارم از اول بارداری قرص دوز ۵۰ میخورم ولی دیگه آزمایش ندادم

من تیرویید کم کار خیلی شدید داشتم همون اول حاملگی که آزمایش دادم فهمیدم از همون موقع زیر نظر متخصص دارو استفاده میکنم اگه کنترل بشه رو بچه هیچ اثری ندارع

بله من توبارداری فهمیدم تیروییدم کم کاره دکتر بهم قرص داده و هرماه ازمایش میدم ببینم عددش چندشده

اره اره قطعا اگر کنترل نشه داره باید داروتو بخوری تحت نظر غددت باشی

سوال های مرتبط