۶ پاسخ

بچه منم همینشکله

وای دختر منم بخدا یک ساعت بعد اینکه خوابید میشینم فقط ذره ذره شیر بخوره پیرمو درآورده

واقعا خیلی سخته خیلی وسخت تر از همه حرف دور وبریا که میگن گرسنه باشه خودش میخوره

پسر منم فقط یک فقط تا اواخر ماه اول درست شیرشو خورد... دیگه ازونموقع به هزارتا سختی با تو خواب ... خیلی سخته بچه شیر نخوره

وااای خدای من شماهام این مشکل داریم
منم خیلی کلافم
اصلا تو بیدار لب نمیزنه فقط خواب😭

دقیقا منم 😭 فقط دو‌ماه اول شیر خورد دخترم از دو‌ماهگی‌به‌بعد تو‌خواب‌میدم
خودم‌دیوونه شدم دیگه

سوال های مرتبط