الان همه معلم اخلاق شدن... لطفاتاوقتی بچه دارنشدین رفتارهیچ مادریوقضاوت نکنین شایدوقتی مادرشدین ازین بدتررفتارکنین هیچکس اندازه مادردلسوزبچش نیست مگه کاردبه استخونش برسع که جیغ بزنع‼️
جنین ؟! نگران اون بچه که سرش جیغ کشیدی باش عزیزم
میدونم شاید خیلی اذیتت کرده کنترلت رو از دست دادی ولی الان اون احساسش خیلی بیشتر از جنینه گناه داره
نگران جنینت هستی ولی نگران پسرت نیستی؟ پسرا مامانی ان عزیزم بیشتر هواشو داشته باش
اینایی که اومدن درس اخلاق میدن انگار تاحالا عصبی نشدن😑یه جیغ سر بچش کشیده همه اومدن شدن مشاور خانواده یه زن باردار هزارتا چالش و نگرانی و بهم ریختن هورمون و ویارو خیلی چیزای دیگه رو داره تحمل میکنه حالا من بچه اولمه بعضی وقتا انقد عصبیم کسی جرات نداره باهام حرف بزنه این بنده خدا ماشالا یه پسربچه هم کنار این همه چالش داره مدیریت میکنه
بیشتر باید نگران پسرت باشی تا جنین
نگران نباش من معلمم وقتی حضوری بودیم روزی هزار بار جیغ فرابنفش میکشیدم😶
نه عزيزم چیزی نمیشه نترس ولی عصبانیت و ناراحتی روی جنین تاثیر میذذره...مال هورمون بارداریه واقعا کم حوصله و کسل میشی
ن بابا هیچی نمیشه آب بخور یکم استراحت کن
عصبانیت روی اعصاب جنین تاثیر میذاره
اونم بعدا ی ادم عصبی پرخاشگر میشع
یه چیز شیرین بخور دراز بکش بزار یکم تکون بخوره پیش میاد منم هرچی سعی میکنم داد نزنم باز هم نمیشه
حساب کار دستش اومده دیگه😅
من وقتی سه چهار ماهم بود موش دیدم چنان جیغی کشیدم که شوهرم یه ساعت عصبی شده بود
به خودم گفتم اون که مرد گندس انقد ترسید این بچه حتما دلش ترکیده
ولی خدا رو شکر چیزیش نشد 😁
تو هم نگران نباش ایشالا که چیزی نشده
ای خدا نکن بچه هات گناه دارم
زیبا داد نزن ضربان قلب بچه میره بالا حالا ی اینبار اشکال نداره
الهی عزیزم اونم حساب کار دستش میاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.