یارا یعنی زخم
یامان یعنی درد
و به ترکی میگی اه مامااااان اون میگه یامان🫠🥲
انقدر دوست دارم یارا یامان رو
ولی مامانم مسخره میکنه😅
البته من باردار نیستم پسرم ۲سالشه علیسان
هومان
یارا
هیرا بنظرم
یارا نیک
راستش بستگی داره چه معنی ای دارن چون رو شخصیت بچه اثر داره اسمش
یارا قشنگتره اتفاقا قبل بارداری همش میگفتم اسم پسرم یارا میکنم ولی روزی ک فهمیدم مشترک دخترونه هس دیگ پشیمون شدم گفتم بار بعد دختر دار شدم اسمش میذارم یارا بهتره
میشه بهم درخواست بدین
لیام
اگر نیک دوست داری بزار. نیکان
لیام هم زیباست
هیچکدوم
هیرا ، لیام
لیام
یارا مگه اسم دختر نیس عزیزم ؟ 😁
هیرا خیلی قشنگه برا پسر
لیام.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.