امروز بچم تکون نخورد فقط درحد یه حرکت خیلی اروم
ایرادی نداره؟

۲ پاسخ

مگه بهتون نگفتن از ۲۷ هفتگی حرکات بچه رو بشمارید یا حداقل حواستون باشه؟

ببین من مامای خودم گفت هروقت حرکاتشو میخوام بررسی کنم اینکارارو انجام بدم : مایعات شیرین مثل آب و عسل و لیموی شیرین بخورم
حرکت گربه (چهار دست و پا که شکم آویزون بشه ) با تکنیک تنفس عمیق و بعد یه موسیقی بذارم که بچه بیدار بشه
به پهلوی چپ با یه بالشت بین پا
توی بیست دقیقه پنج حرکت در ماه آخر (روزی سه چهاربار حرکت بررسی شود) اگر کمتر بود nsd گرفته بشه یا سونوی بیوفیزیکال
دو ماه قبل تر توی یکساعت ۴ حرکت داشته باشه

سوال های مرتبط