تا دوسالگی تلویزیون ممنوعه عزیزم
هر چیزی زیادش ضرر داره
منپسر بزرگم زیاد میدید دیر حرف افتاد
دیگه این یکی هم میبینه اجتناب ناپذیره چون بزرگه نگاه میکنه اینم میبینه ولی زیاد مثل پسر بزرگم دوست نداره
دختر من رو هم شايد روزى يك رب تلوزيون ببينه زياد نزار بمونه جلو تل
من میزارم فیلم میبینه دخترم خیلی دوست داره با گوشی هم براش کلیپ میزارم
آره عزیزم همه بچه ها تلویزیونرو دوست دارن پسر من گردنش چنان کج میکنه تا ببینه اما خیلی خیلی ضرر داره
ضرر داره سمتش و عوض کن دیگه نزار چشش بییفته
بله ضرر داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.