رفلاکس داره عزیزم
سیب دار بخوابونش که شیر برنگرده تو گلوش
موقعی هم که شیر میدی زاویه 45 درجه بده
اروغشم بگیر اگه هم نزد حداقل یه ربع نگهش دار
خس خس گلوش احتمالا برای بادی هست ک تو سینشه یا شیر تو گلوشه
آب دهن هم یجا خوندم ک طبیعیه نگران نباسید
خرخر کردن واسه رفلاکسه شیر تو گلوشه
بچه منم همینه آب دهنش فکرکنم برا دندون باشه و خرخر کردن سینش بخاطر پستونک یا شیشه شیر ه اگه شیر خشکیه اگه هم شیر خودتو میخوره شاید بخاطر خوب سینتو نمیگیری براش یعنی یخورده میوفته رو چونش برا همین گلو درد میگیره
رفلاکس نداره ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.