کالسکه چ مدل گرفتین مامانای دوقلودار؟😍

۱۶ پاسخ

پشت سرهم گرفتم بچه هام که کوچیکه بود خوب بود تا بزرگ شدن جاشون تنگ شد برای خوابشون رفتم کنارهم گرفتم راحته

کنار هم دلیجان گرفتم

فقط برو سراغ گراکو مدل کنار هم، جنسش و همه چیش عالیه

منم کنار هم جیکل خریدم عزیزم
میگفتن خیلی سبکه و راحت جمع میشه

من کنار هم کیدیلو گرفتم بعد کلی تحقیق قیمتش از بقیه مناسب تره سایزشم خوبه انگار

من کاوالو دارم کنار هم خیلی راضیم

کنار هم کیدیلو

تکی گرفتم

من دو قلو کاوالو گرفتم ایتالیایی ۴۸ میلیون 😖😖

کالسکه کنارهم دلیجان گرفتم

پشت سر هم گراکو گرفتم

کنار هم کیدیلو داریم راضی هستم

قبل اینکه بفهمم دوقلون یکی تکی خارجی گرفتم بعد که فهمیدم دوقلوان یه دوقلو کنار همی هم گرفتم.

کالسکه دو قلو کنار هم گرفتم مارک دلیجان

دوتا تکی

پشت سر هم

سوال های مرتبط

مامان رستا♡ مامان رستا♡ ۴ ماهگی