خانما دخترم از بچها شپش گرفته چی کار کنم

۶ پاسخ

موهاشو کوتاه کن

از داروخونه اینو بگیر براش بزن خیلی خوبه

تصویر

وای دختر منم گرفته بود گریه میکردم
ولی باید روزی حداقلش پنج دفعه موهاشو شونه کنی زیر موهاشم یه چیز سفید بنداز اگه افتاد ببینی و موهاشو نگا کن و بکش شپش هارو
من هر راهی بگی امتحان کردم با شونه و گشتن ۱۰ روزه منقرض کردم😂

ناخونهاشم کوتاه کن شانه رو هم بعد از هر بار استفاده با الکل ضدعفونی کن

رو بالشتی ،ملحفه همه رو بشور بنداز جلوی آفتاب

یه محلول هست اسمش معجزه س بگیر با شانه ی مخصوص شپش استفاده کن از بین میرن

سوال های مرتبط