۷ پاسخ

اره من هفته۲۱ب بعد کم حس میکنم از هفته۱۶فقط نبض حس میکردم

همون نبض احتمالا بچس ولی چون حرکاتش ضعیفه اینجوری متوجه میشی

عزیزم هنوز زود
معمولا از 23، 24 هفته اینا واضح تر میششه

من خیلی خیلی کم اونم وقتی دستمو بذارم رو شکمم نبضو احساس میکنم فقط

سلام منم هنوز متوجه نمیشم

بازم خوبه ، من ۲۰ هفته به بعد حسش کردم

منم اصلا متوجه نميشم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری