اره من هفته۲۱ب بعد کم حس میکنم از هفته۱۶فقط نبض حس میکردم
همون نبض احتمالا بچس ولی چون حرکاتش ضعیفه اینجوری متوجه میشی
عزیزم هنوز زود
معمولا از 23، 24 هفته اینا واضح تر میششه
من خیلی خیلی کم اونم وقتی دستمو بذارم رو شکمم نبضو احساس میکنم فقط
سلام منم هنوز متوجه نمیشم
بازم خوبه ، من ۲۰ هفته به بعد حسش کردم
منم اصلا متوجه نميشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.