خانما بنظرتون جای بخیه من خوبه یا بد؟

تصویر
۱۷ پاسخ

مال منم عین شما و خیلی ناراحتم

برای من اصلا با لمس احساس نمیشه ولی باچشم یه خط نازک سفید

برای من اینجوری تازه زوم کردم ولی امان از ترکا

تصویر

خیلی ردش مونده برا من اصلا مشخص نی

واسه من اصلا معلوم نیس یه خط خیلی محو هست رنگ پوستمه

من دوبار سزارین کردم ولی تا این حد نیست خیلی خط نازکه

بده مثل من شده گوشت اضافه اورده نمیدونم دلیلش چیه

والا مال من اصلا معلوم نیست ک سزارین شدم

بد گوشت اضافه داره

برا منم مث شماست

من دوتاست سزارینم صاف صافه و کلا زیره.
کرم ترمیم کننده بزن

برا منم ی کوچولو کنارش اینطوری برامده شده وگرنه بقیش ی خط صافه دست میکشم معلوم نمیشع

برا من گوشت اضافه نداره صافه

اسکار زخم مونده هنوز.از اون کرمای ترمیم کننده بزن

برا منم مثل شماست گوشت اضافه اورده

گوشت اضافه آورده ، برای من اصلا معلوم نیست

مال منم اینجو

سوال های مرتبط

مامان رستا و روشا مامان رستا و روشا ۲ سالگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ سالگی