من تو ان تی متوجه شدم سرش اونجاس😍الان دیگ جا ب جا میشه اونجوری نیست
وقتی یکطرف بیشتر حجیم شده صد در صد نی نیه
نفخ که اینجوری نمیشه
من بچه دوممه
۱۸ هفتمه هنوز هیچی از تکوناش حس نکردم
شااید چند روزی یکبار یه چیزی زیر دلم حس کنم که اونم میگم نفخه
نفخه عزیزدلم نینی اونقدر رشد نکرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.