بچه ها سمت چپ شکمم یه کم بیشتر حجیم شده، یعنی نی نیه؟؟🥺🥺🥺

۴ پاسخ

من تو ان تی متوجه شدم سرش اونجاس😍الان دیگ جا ب جا میشه اونجوری نیست

وقتی یکطرف بیشتر حجیم شده صد در صد نی نیه
نفخ که اینجوری نمیشه

من بچه دوممه
۱۸ هفتمه هنوز هیچی از تکوناش حس نکردم
شااید چند روزی یکبار یه چیزی زیر دلم حس کنم که اونم میگم نفخه

نفخه عزیزدلم‌ نینی اونقدر رشد نکرده

سوال های مرتبط