دوستان دوقلوباردارم اینجایی ک دست گذاشتم خیلی درد میکنه ازچیه

تصویر
۱۰ پاسخ

کمبود کلسیم یا منیزیم نداری؟

از فشاری ک دوتایی میارن بهت

منم تو هفته شما ک بودم دقیقا پهلوم شدید درد میکرد یهو زیر شکمم جوری که نفسم بند نیومد یه ده دقیقه بعد خوب میشه اینا بچه خودشو جمع می‌کنه نگران نباش

از لگد های اون جوجه هاس

از من یکم عقب ترش درد می‌کنه هر دو طرف .درد شدید ن .فقط وقت وایستادم یا ننشستم درد میگیرن ک ب نظرم بخاطر بچه هاست .چون ی حالت سنگین وزنی داره ن درد خالص

داره جا باز میشه بزرگتر میشه برای بچه

فکر کنم دنده‌ات دست گذاشتی برای منم درد میکنه
ولی امشب پهلو سمت جپم یه دردی توش هست نمیدونم شاید داره کش میاد یا از چیه

دندته؟

ولی درکل خدابهت کمک کنه بارداری یک قول سخته منکه ازچندروزه یکم اذیت دارم ولی دوقلوخیلی سخت تره

نمیدونم تاحالابرام پیش نیومده عزیزم بازبادکترت مشورت کن

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد