من ۲سانت بستری شدم و در عرض ی ساعت ب فول رسیدم مردم و زنده شدم توهم میزدم ک تو بهشتم جامم خیلی سرسبزه
در کل زایمان طبیعی درد فوق العاده زیادی رو اول تجربه میکنی بعدش کمی جای بخیه ها میسوزه درد دیگ ای نداری
مراقبت بخیه اش سخته
برای قسمت بخیه زدنش سخت بود
بنظر من همشو میشه تحمل کرد غیر از بخیه اخرو حاضرم ده تا دیگه بزام همون لحظه ولی بخیه نزنن
برای من ۷سانت تا ۱۰سانت که فول بشم
بدترین قسمتش بود جوری که توهم میزدم
من شنیدم ۶سانت تا فول شدن سخت ترین بخششه
قسمت دردناکش موقه زاییدنه ولی قشنگ ترین قسمتش موقه دراومدن بچه اس
برای من بخیه های بد زایمان
راحت ترین موقع ک بچه دنیا میاد
انتظار برای دردای واقعی سخته
همش بخدا
راحت ترین قسمتش درومدن بچس قبلش سخته درداش🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.