۶ پاسخ

درسته چشم نظر وجود داره.اما توو پروسه ترک پوشک همیشه یه پسرفت هست دوست عزیز.

من چه تو ترک پوشک چه اخلاق و رفتار هر چیزی که از بچم خوبشو تعریف کرده باشم فرداش کلا زیر و رو میشه و دیگه هم درست نمیشه 😑😑

خب من فداکاری میکنم امتحان میکنم براتون ببینم درسته یا ن
اینی ک میگم حقیقته دخترم خودش گفت مامان پوشکم نکن منو ببر جیش بدون هیچ خطایی حتی ی بار ام خطا نداده همیشه جیش شو میگه میبرم دستشویی البته پی پی اینطور نیست😁ببینم چشم میخوره جیشش یا ن🤣

بله منم گفتم دخترم همه چی میخوره ازفرداصبحش نخورددیه

😂😂😂من از خوبی هاش گفتم خدا کمک کنه فقط

اره واقعا سعی نکن از یه چیزت تعریف کنی من همیشه بهش رسیدم

سوال های مرتبط