اپنامیل پرونوترا
فقط ببلاک من همه مدل امتحان کردم ببلاک میدم الان شکمش کار می کنه
گیگوز
گیگوز👌
سلام گیگوز
داخل شیرش یکم روغن زیتون بریز هر بار شیرش رو عوض نکن
من نان دادم هنوز که یبوست نشده حتی ای آر هم دارم میدم یه مدت دکتر گفت احتمالش هست یبوست بشه ولی نشد
سیمیلاک توتال کامفورت 1
زود هضمه خیلی خوبه وزن دهیشم عالیه بازم با دکترتون مشورت کنید اینو دکتر به من گفت من راضی ام
فهمیدی ب منم بگو من نان یک اپتامیل دادم هنوز یبوست داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.