۱۴ پاسخ

درد شدید سینه

سر پسرم هیچ علائمی نداشتم تا زایمان
سر این بی اشتهایی و یهههه کوچولو حساس شدن سینه.

.

هیچگونه علائمی نداشتم، پریودامم همیشه نامنظم بودن، همینجوری زد به سرم گفتم بذار بیبی‌چکی بدم که دیدم عه مثبت شد💖

منم نسبت به بو خیلی خیلی حساس شده بودم و حالت تهوع داشتم اما حاملگیای قبلیم اینجوری نبودم

سردرد خستگی خاب آلودگی گز گز بدن تیر کشیدن نوک سینه

درد پریودی
خواب الودگی
با علائم‌پریودی کلا یکیه

سینهام بزرگ و سنگین شده بودن و همش زیر دلم درد میکرد هعی

دردایه پزیودی

ابجیا من 7روز ازموعدم گذشته الان بیبی چک زدم منفی شدبنظرتون دمنوش زعفران بخورم
هیچ علائمی ندارم فقط پهلو درد

درد شدید سینه و زیر شکم

بارداری اولم تقریبا همه علائمو داشتم
ولی این یکی هیچی😐 فقط گرفتی پهلو وشکم

تیر کشیدن تخمدان راستم و درد پریودب

حس بویایی قوی.کج خلقی کم حوصلگی و کم کم تهوع و ادامه ماجرا

سوال های مرتبط

مامان پسته کوچولو🥰🥰 مامان پسته کوچولو🥰🥰 هفته یازدهم بارداری
مامان شاه پسر🩵 مامان شاه پسر🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان امیر مامان امیر قصد بارداری
مامان 🩵فندق🩵 مامان 🩵فندق🩵 هفته پانزدهم بارداری
مامان گل پسری مامان گل پسری هفته سی‌ویکم بارداری