۶ پاسخ

یخچال باشه تو جعبه هم نگهداری کنید

زذه روش از یخ زدگی جلوگیری کنید دمای۳۰درجه خوبه

اد هم باید یخچال باشه

چون یه شب بیرون مونده اگه خراب شده ندم بهش

نه بيرون هم باشه خوبه چون دماي زير ٣٠ ميخواد خونه هم كه بالاي ٣٠ نيست

داخل یخچال

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱۳ ماهگی