عرق نعنابرانوزادضرردارع ب دخترم دادم خورد

۶ پاسخ

برا رفلاکسیا خوب نیست وگرنه رفلاکس نمیاره 😂😂چ اشکالی داره فقط رقیق کن

منم خیلی دادم ، عیبی ندارد بابا

باعث رفلاکس میشه

منم چندباری دادم

ن والا منم میدم

رفلاکس میاره

سوال های مرتبط