سلام کسی از این قرص تو بارداری استفاده کرده

تصویر
۱۴ پاسخ

عالیه بخور ازش

آره منم این قرص رو میخورم

خیلی قرص خوبیه
من توی انومالی وزن یکم پایین بود
شروع کردم پلاسشو خوردن وزنش توی سونو رشد خیلی بهتر

آره منم میخورم

بله اکتی ناتاله دکتر مینویسه

اره من از اول بارداریم خوردم

منم اینو میخورم

من از هفته ۱۶ یه روز درمیون میخورم

بله من میخورم

اره من میخورم

من نقریبا از ماه سوم هر روز

بله .خیلی خوبه .دکترم تجویز کرده .همه ویتامین هارویکجاباهم داره.

آر اکتی ناتال پلاس من‌میخورم

اگر اکتی ناتال پلاس بله

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی و آریا مامان امیرعلی و آریا هفته سی‌وششم بارداری