عالیه بخور ازش
آره منم این قرص رو میخورم
خیلی قرص خوبیه
من توی انومالی وزن یکم پایین بود
شروع کردم پلاسشو خوردن وزنش توی سونو رشد خیلی بهتر
آره منم میخورم
بله اکتی ناتاله دکتر مینویسه
اره من از اول بارداریم خوردم
منم اینو میخورم
من از هفته ۱۶ یه روز درمیون میخورم
بله من میخورم
اره من میخورم
من نقریبا از ماه سوم هر روز
بله .خیلی خوبه .دکترم تجویز کرده .همه ویتامین هارویکجاباهم داره.
آر اکتی ناتال پلاس منمیخورم
اگر اکتی ناتال پلاس بله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.