۳ پاسخ

من که تا چهل و یک روزر و اینا هم داشتم تموم شده بود درست یک هفته مونده بود بشم چعل دوباره وا اومدش

نگران نباش طبیعیه.من تا دوماه لکه بینی داشتم😐🤦

دکتر به من گفت خون ریزی تا ۵۰ روز طبیعیه حالا لک که بحثش جداست خیلی ها تا چند ماه بعد زایمان استحاضه اند

سوال های مرتبط