شما هم مثل من صبح پا میشین میاین گهواره؟؟؟🙃🙃🙃🙃🙃

۱۳ پاسخ

اره اره

اره تنها مشغولیتمون اینجاست

اره🤣🤣

اره اره

اره.

آره ولی واقعا چرا میام بیبی‌چک مثبت میبینم براشون هم خوشحال میشم هم حسودیم میشه بعد میرم سراغ کارام😂😂😂😂

اره پاتوقمون شده گهواره...کاشکی اینستا درست بشه ما از فکر و خیال باردار شدن بیاییم بیرون ..خیلی زوم کردم رو بارداری خیلی بهش فک میکنم.

پس تنهانیستیم🤣

قبلا میرفتم اینستا الان‌گهواره😂

بلههه

اره😂😂😂

قبلش میرم سرویس

بلهههه

سوال های مرتبط

مامان مامان آرشینا❤️ مامان مامان آرشینا❤️ روزهای ابتدایی تولد