من خیلی اسم زینب رو دوست دارم اما به شدت دور و برمون زیاده و اینکه اسم دیگه ای به دلم نمیشینه یه دلم میگه بزارم لنا اما شوهرم دوست نداره😓
زینب 🌸
یا ایلکیم یا لیا 🥺🥰
نیهان🩷
هانا
مانلی🌹💕
یا دیانا یا دلوین
احتمال زیاد مهوا🩷
من اسم دوقلوهارو ضحی و نورا میزارم
اسم دخترمن پناه🕊️🩷
نورااا🦋✨
پریـــماه
شوهر میگ هلنا من میگم سوین نمیدونم کدوم بشه
بهار🌸💕
احتمالا روژان
پناه💐❤️
دلآرا
لیانا
ایل ماه🫀🌝
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.