مامانای دختردار😍👶
اسم نینی هاتونو چی میخوایین بذارید؟؟

۱۹ پاسخ

من خیلی اسم زینب رو دوست دارم اما به شدت دور و برمون زیاده و اینکه اسم دیگه ای به دلم نمیشینه یه دلم میگه بزارم لنا اما شوهرم دوست نداره😓

زینب 🌸

یا ایلکیم یا لیا 🥺🥰

نیهان🩷

هانا

مانلی🌹💕

یا دیانا یا دلوین

احتمال زیاد مهوا🩷

من اسم دوقلوهارو ضحی و نورا میزارم

اسم دخترمن پناه🕊️🩷

نورااا🦋✨

پریـــماه

شوهر میگ هلنا من میگم سوین نمیدونم کدوم بشه

بهار🌸💕

احتمالا روژان

پناه💐❤️

دلآرا

لیانا

ایل ماه🫀🌝

سوال های مرتبط

مامان افرا مامان افرا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیه های خدا🤍 مامان هدیه های خدا🤍 هفته بیستم بارداری
مامان بادوم طلا مامان بادوم طلا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دخترای خوشگلم مامان دخترای خوشگلم ۷ ماهگی