کی گوش دخترمو سوراخ کنم بهتره؟

۹ پاسخ

من گذاشتم برا عروسی داییش ک میشه ۸ ماهه

من سوراخ کردم😁

من دختر اولیمو ۳ ماهگی بردم الان که ۳ سالونیمش شده میبینم یکم سوراخش نسبت به هم بالا پایین داره،حدسم به این بوده که خیلی کوچیک بود لاله گوشش اینطورشده.
این دخترمو میزارم ۶ ماهگی یکم لاله گوشش بیشتر بزرگ بشه تشخیص داده بشه😂

من س ماهگی

من سه ماهگی سوراخ کردم یذره اونم چون سرشو محکم نگه داشتم گریه کرد بعد که تموم شد بغلش کردم میخندید🫠🥹🥹

من ده روزگی سوراخ کردم. قبل چهل روز میگن سوراخ کنیم اذیت نمیشن

من میخوام واکسن دوماهگی بزنم بعد

من سوراخ نمیکنم.کوچیکه خیلی ممکنه بکشه پاره شه گوشش.بزرک هم سه سوراخ بابا پایین میشه .بزار بز‌رگ‌شه خودش سوراخ میکنه

من سوراخ کردم

سوال های مرتبط

مامان هیرا👧🏻 مامان هیرا👧🏻 ۸ ماهگی
مامان زینب❤️یلدا مامان زینب❤️یلدا ۵ ماهگی
مامان ســـلین🪽🐣✨ مامان ســـلین🪽🐣✨ ۶ ماهگی
مامان رَستا کوچولو🤱 مامان رَستا کوچولو🤱 ۳ ماهگی