۱۰ پاسخ

ن بابا نگران نباش تو خودت با آب‌جوش نبات بزرگ شدی چیزیت شده مگه😂

منم همیشه میدم اتقاقا بهتر از این داروهاس آبگرم و نبات همیشه دل درد رو آروم میکنه فقط نباتش بخاطر قندش زیاد نباشه

ن خوبم هست
این شربتای ک ب بچه میدیم محتواش همین چیزاس فقط اونا اندازه اش دقیق تره
خودمونم دل درد میشیم نبات داغ میخوریم خوب میشیم

نه بابا من ۲۰ میدم

نه بابا من انقد دادم
ولی بخاطر دلدردش کولیکز بده هر دوازده ساعت ده قطره

نه بابا. همه میدن.

الان دل دردش بهتره؟

ا ماهگی زوده🙃 حداقل بزار از سه چهار ماه یکم معدش جون بگیره

ن بابا اون قدیما همینکاراو میکردن

ن بابا

سوال های مرتبط