۲ پاسخ

اوه اوه نخوری ک بدجور نفخ میکنی

بله عزیزم عدس نفخ داره

سوال های مرتبط

مامان ایلیا🩵 مامان ایلیا🩵 ۱۰ ماهگی
مامان فرهان وستین مامان فرهان وستین ۱۵ ماهگی