خانوما عدسی اشکال نداره بخورم؟

۴ پاسخ

بنظرم نخور چون من یبار خوردم بچم تا صب گریه کرد اذیت شد🙄

نسبت به لوبیا و نخود کمتر باد داره. خون سازم هست

ای بابا اینجوری پس هیچی نباید بخوریم دیگه همش باد داره😇

نه خوبه

سوال های مرتبط

مامان فندوق💙👶🏻 مامان فندوق💙👶🏻 ۱۵ ماهگی
مامان گندم مامان گندم ۱۲ ماهگی
مامان اهورا💙🧿🥰 مامان اهورا💙🧿🥰 ۸ ماهگی