والا منک از اول بارداریم تا الان میخورم
والا به من هی گفتن نخور نخوردم ولی میگن بخور بچه عادت کنه فقط حبوبات نخور
من میخورم هیچ مشکلیم ندارم اوکیم هتدونه خیار همچی فق حبوبات نمیخورم بخاطر نفخ
بخور هرچی گیرت میاد بعد بچه حیضه نمیشه اما اگ نخوری بعد بخوری حیضه میشه
میگن تا یکی دوماه اول نباید خورد سردی هستش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.