۵ پاسخ

وای من دیروز یه تیکه کوچیک خودم روش عرق نعنا و نبات هم خوردم بچه ام تلف شد از بس گریه کرد کل روزو دارو هم اثر نمیکرد توبه کردم دیگه

ببین صبر کن تا چهل روزگی دخترت به بعد هرچی میخوری بخوری روش گرمی بخور

هندوانه هم سرده هم نفخ داره گلم ولی منع نیست میتونی تکه کوچیک بخوری

خیلی سرده هندونه...اگه نفخ نداره بچه ت بخور

اگر دیابت بارداری نداری بخور عزیزم

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل ۹ ماهگی
مامان ایلیا🩵 مامان ایلیا🩵 ۱۰ ماهگی
مامان فندوق💙👶🏻 مامان فندوق💙👶🏻 ۱۵ ماهگی
مامان گندم مامان گندم ۱۲ ماهگی